Polityka i standardy

Standardy dotyczacy usług szkoleniowo-rozwojowych w Pomorskiej Szkole Informatyki w Szczecinie.

Szkolenia otwarte.

  1. Firma przedstawia program szkoleniowo-rozwojowy zawierajacy:
    • Cele szczegółowe szkolenia opisane za pomoca efektów uczenia sie
    odnoszace sie do poziomu wiedzy, umiejetnosci i postawy/ kompetencji
    społecznych) lub innych mierzalnych celów usługi
    • Harmonogram szkolenia / działan rozwojowych
    • Zakres merytoryczny.
  2. Firma przedstawia informacje o grupie docelowej, do której skierowany
    jest program szkoleniowo-rozwojowy oraz czy okresla minimalne wymagania
    dotyczace udziału, w sposób umozliwiajacy uczestnikowi na swiadomy
    wybór i przygotowanie sie do uczestnictwa.
  3. Firma podaje informacje dotyczace szczegółów usługi, takich jak:
    • Przyjetych form i metod pracy
    • Narzedzi i materiałów dydaktycznych
    • Dedykowanej kadry prowadzacych
  4. Firma kazdorazowo planuje, komunikuje i realizuje ewaluacje projektu
    szkoleniowo – rozwojowego w odniesieniu do jego celów szczegółowych
  5. Firma stosuje metody pomiaru efektów działan szkoleniowo-rozwojowych
    adekwatnie do załozonych celów przy zastosowaniu metod ewaluacji
    własnych autorskich narzedzi
  6. Firma stosuje praktyki pozwalajace na implementacje wniosków
    z wyników ewaluacji w kolejnych projektach szkoleniowo-rozwojowych
  7. Firma zapewnia adekwatnie do celów i tematyki, kadre do przygotowania,  realizacji i ewaluacji projektu szkoleniowo-rozwojowego odpowiednia pod wzgledem: kompetencji i kwalifikacji do prowadzenia działan szkoleniowo – rozwojowych.
  8. Firma na podstawie ewaluacji usług szkoleniowo-rozwojowych przekazuje
    osobom realizujacym usługi informacje zwrotna o rezultatach ich pracy wraz
    z ew. rekomendacjami pozwalajacymi
  9. Firma stosuje praktyki pozwalajace na zapewnienie nalezytej
    starannosci i rzetelnosci realizowanych działan oraz zapewniajace stałe
    podnoszenie jakosci usług i działan wykonywanych przez ww. osoby

Szkolenia zamknięte:

  1. Firma opiera swoje działania na wynikach badan potrzeb szkoleniowo –
    rozwojowych Klienta lub czy bada samodzielnie jego potrzeby w oparciu
    o własne, autorskie metody diagnostyczne.
  2. Firma na podstawie wyników badania potrzeb rozwojowych, ustala
    z Klientem cele szczegółowe w zakresie uczenia sie i rozwoju (na poziomie
    wiedzy, umiejetnosci i postaw/kompetencji społecznych ) oraz w zakresie
    innych celów: organizacji, grupowych, indywidualnych, które zdefiniowane
    sa w sposób mierzalny.
  3. Firma okresla cele szczegółowe w zaleznosci od realizowanego tematu
    i typu usługi oraz przy wykorzystaniu swojej metodyki pracy i posiadanych
    kompetencji.
  4. Firma kazdorazowo opracowuje indywidualny program szkoleniowo –
    rozwojowy adekwatnie do ustalonych z klientem potrzeb i celów
  5. Firma kazdorazowo planuje i uzgadnia z klientem ewaluacje projektu
    szkoleniowo – rozwojowego w odniesieniu do ustalonych celów szczegółowych.
  6. Firma dobiera i uzasadnia metody pomiaru efektów działan adekwatnie
    do załozonych celów usługi na poziomie efektów uczenia sie oraz innych
    załozonych rezultatów.
  7. Firma kazdorazowo przeprowadza uzgodniona ewaluacje projektu
    szkoleniowo – rozwojowego w odniesieniu do realizacji ustalonych celów
    przy zastosowaniu metod ewaluacji własnych autorskich narzędzi.
  8. Firma przygotowuje uczestników szkolenia adekwatnie do celów
    szkoleniowo – rozwojowych w uzgodnionym z Klientem zakresie.
  9. Firma realizuje cele szczegółowe usługi szkoleniowo-rozwojowej
    poprzez dostosowanie form i metod pracy oraz ich tresci do tych celów.
  10. Firma ustala z klientem i realizuje działania wspomagajace uzyskanie
    i utrwalenie przyjetych rezultatów.
  11. Firma odnoszac sie do ustalonych celów szczegółowych korzysta
    z własnych metod
  12. Firma kazdorazowo podsumowuje działania szkoleniowo-rozwojowe
    i zawsze komunikuje Klientowi stopien realizacji ustalonych celów
    szczegółowych zgodnie z uzgodnionymi wczesniej zasadami.